Page content

Hoe werken wij?

Hoe wij werken

Onze werkwijze begint altijd met een gesprek met u als klant over uw wensen, gebruiken en huidige inrichting. Daarbij kunnen wij elkaar treffen in onze winkels of wij kunnen op afspraak bij u thuis aan huis advies aan huis geven.

Contact met een adviseur opnemen?

U kunt altijd vrijblijvend contact met ons opnemen voor het maken van een afspraak voor advies aan huis of in onze winkels. Mocht u een andere vraag hebben over onze producten of een eerder geleverde order horen wij dat graag van u. Tijdens winkeltijden en kantoortijden kunt u ons per telefoon en mail bereiken. Buiten die tijden kunt u onze voicemail inspreken en/of een mail sturen. Wij zullen de volgende werkdag altijd een reactie geven op uw verzoek.

Onze uitgebreide contactgegevens vind u hier.

Advies in onze winkel of aan huis

Het inrichten van uw woning is een belangrijke activiteit. Niet alleen wilt u er jarenlang plezier van hebben, maar ook wilt u er een goed gevoel bij hebben. Een eerlijk interieuradvies is daarbij een minimale vereiste. Om die reden kunt u bij ons altijd een interieur advies krijgen in onze winkel of als u daar prijs op stelt in uw eigen huis. Om een goed en passend interieur advies te kunnen geven, vinden wij het fijn als u wat foto’s van uw huidige woning en meubelen mee kunt nemen. Een tekening van de ruimtes zorgt er voor dat wij in onze winkel al kunnen kijken naar een passend interieur advies en of dit past binnen het door u gestelde budget. Wij maken graag een afspraak met u in onze winkel of bij u thuis!

Maak hier een afspraak voor advies!

Inmeten van het gegeven advies

Nadat u met onze collega’s in de winkel een keuze heeft gemaakt, zullen wij in overleg met u een afspraak inplannen voor het inmeten. Wij nemen daar per telefoon of mail contact over op. Indien u tijdens het advies gesprek met onze adviseur al een afspraak voor het inmeten wilt maken, zal deze contact opnemen met de planner en een afspraak maken.

Onze inmeters nemen nauwkeurig de maatvoering op van hetgeen door u is uitgezocht en kijken of alles wat u wenst ook technisch mogelijk is. Zij zullen eventuele vragen over de wijze van plaatsen aan u stellen en ter plekke noteren op een maatkaart. De maatkaart wordt de volgende dag bij onze verkoopadviseur afgegeven, waarna hij zijn advies zal omzetten in een concreet voorstel.

Kijk hier voor onze contactgegevens als u direct een inmeetafspraak wilt maken!

Levering en stoffering van het advies

Ook voor het maken van een afspraak voor de stoffering nemen wij per telefoon of mail contact op. Voor het leggen van uw vloerbedekking maken wij veelal direct na aankoop gelijk een afspraak voor de legdatum. Zodat u deze in uw agenda kunt zetten en er zeker van bent dat u aan het einde van die dag een mooie nieuwe vloer heeft.

Voor het plaatsen van gordijnen, zonwering of bezorgen van uw karpet bellen of mailen wij u een week voor levering om een afspraak te maken.

Op de dag van stoffering komen onze stoffeerders bij u langs in het opgegeven tijdsblok (van meestal 2 uur). Zij stofferen een en ander zoals het aan u is geadviseerd en bij het inmeten is doorgesproken. Nadat alles van die (deel)levering klaar is, wordt dit met u per pin afgerekend. Denkt u daarbij aan het eventueel verhogen van u pinlimiet als dat noodzakelijk is. Veelal is het maximale bedrag wat gepin kan worden 2500 euro.

Nazorg en Service

In een onderneming waar goederen en diensten worden verkocht en geleverd, gaat er wel eens iets fout. Onze kwaliteit komt echter zeker ook naar voren in het goed oplossen van uw service.

Vertelt u het ons dan ook als u een andere verwachting had. U kunt hier klikken om direct een service melding te doen via uw eigen email. Wij zullen er dan spoedig bij u op terug komen, hoe wij u hiermee kunnen helpen.

Bent u tevreden en wilt u ons dat laten weten?

Ga dan naar onze Referenties pagina en voeg uw ervaring met ons toe. Wij bedanken u alvast voor uw positieve bericht.